Onze andere merken

| Inloggen

De mensen achter Toptaarten.nl

Topgeschenken Nederland BV, waar Toptaarten.nl onderdeel van is, is gevestigd in Nieuw-Vennep. Het team bestaat uit zo’n 130 gedreven collega’s die dagelijks hard werken om geschenken bij jou te bezorgen. Wij hebben als gezamenlijk doel om zoveel mogelijk mensen blij te kunnen maken met een geschenk! Of het nu gaat om een verjaardag, beterschapswens, geboorte of gewoon zomaar, Topgeschenken.nl heeft een mooi assortiment voor ieder moment.

 

De directie

Algemeen directeur, Edwin van Arkel:
Het is prachtig om met ons team elke dag duizenden klanten te verrassen met geschenken!

De directie bestaat uit de broers Edwin en Robbert van Arkel. Edwin heeft het bedrijf in 1999 opgericht en is destijds gestart als bloemist. Inmiddels is hij algemeen directeur van Topgeschenken Nederland, waar Robbert in 2015 is toegetreden als operationeel directeur. Samen met het management team voeren zij de dagelijkse leiding.

 

Klantenservice

Teamleider klantenservice, Valery Duffels:
"De klant naar tevredenheid helpen, daar draait het om op de klantenservice. Elke klantcontact als positief ervaren, dat is een mooie beleving"

Onze klantenservice is zes dagen per week geopend voor vragen, problemen of advies. Onze klantenservice staat u met veel plezier te woord en zitten klaar om u snel en correct te helpen en ondersteunen. Voor én na uw bestelling. Heeft u een algemene of product gerelateerde vraag? Ook dan kunt u terecht bij onze klantenservice.

 

Sales 

Senior Sales Support, Joy Verhoeven
"Boodschappen bezorgen, dat is wat we doen! Jouw persoonlijke boodschap overbrengen bij lief & leed."

Jij wilt (namens jouw bedrijf) iemand iets zeggen; ‘bedankt’, ‘beterschap’, ‘gefeliciteerd’ of ‘gewoon zomaar’ omdat je zojuist een leuk telefoongesprek hebt gevoerd. Wij bezorgen diegene namens jou een goed gevoel. Dit doen we met een bloemetje, taart, fruitmand, fles wijn of champagne, een cadeaubon en nog veel meer geschenken. We combineren jouw wensen over de uitstraling en personalisatie samen met de administratieve wensen. Je hebt er geen omkijken meer naar, hoe prettig is dat? Van online bestelomgevingen voor alle (bevoegde) medewerkers tot en met maatwerkoplossingen voor honderden, of zelfs duizenden ontvangers van jouw persoonlijke boodschap. De afdeling sales van Topgeschenken staat voor je klaar! Neem contact op om te bespreken hoe we ook jouw ‘boodschappen’ mogen bezorgen.

 

sales

Marketing & Communcatie

Manager Marketing & Category Management, Heleen Beukers-Parson
“Iedere dag bezig zijn om mensen te helpen bij het verrassen en verblijden van een ander. Dat is gewoon heel fijn en leuk om te doen.”

Een klant doorloopt een bepaalde reis, van behoefte aan een product of dienst tot aan de koop. In deze verschillende fases willen wij zichtbaar zijn via verschillende kanalen en invulling kunnen geven aan de behoefte die er op dat moment is. Binnen de marketingafdeling zijn wij er dagelijks mee bezig om dit proces te optimaliseren en onze klanten beter te leren kennen, zodat wij kunnen bieden wat voor hen belangrijk is.

 

Category Management Topgeschenken.nl & Topfruit.nl

Manager Category Management Topgeschenken.nl & Topfruit.nl, Nienke Donselaar
"Soms word je wakker met een hoofd vol ideeën"

De afdeling product ontwikkeling is continu bezig met ‘het bezorgen van een goed gevoel.’ We willen de klant verrassen met een kwalitatief hoogwaardig assortiment. We stellen het assortiment samen aan de hand van de klantbehoeften en volgen de laatste trends op het gebied van design. Het ontstaan van een idee tot het ‘live’ gaan op de website is een levendig proces dat wij begeleiden van A tot Z.

 

Category Management Topbloemen.nl & Toptaarten.nl

Category manager Topbloemen.nl & Toptaarten.nl, Ilona Brockhoff
"Creatieve duizendpoot VS organisatorische skills"

Geen dag is hetzelfde als je werkzaam bent bij Category management Topbloemen.nl en Toptaarten.nl. Maandelijks worden er vernieuwende boeketten ontwikkeld waarmee we een divers assortiment samenstellen, afgestemd op de markt- en klantbehoefte. Maar zonder bloemen geen assortiment, zonder onze kwekers geen bloemen en zonder onze bloemisten geen boeketten. Als een spin in het web is het onze taak om dit dynamische inkoop- en ketenproces van A tot Z functioneel in te richten en te begeleiden. Daarbij houden we oog op verduurzaming, de laatste trends en natuurlijk op wat wij als Topbloemen.nl willen uitstralen. Het zelfde geldt voor Toptaarten.nl, welke momenteel nog veel groeipotentie heeft.

 

Bedrijfsvoering

Manager Bedrijfsvoering, Ruben Gimpel
"Waar moeten we leren en groeien, zodat we onze processen kunnen verbeteren, waarmee we onze klanten tevreden kunnen stellen en onze doelstellingen kunnen behalen"

 

Dit is in essentie waar de afdeling Bedrijfsvoering zich mee bezighoudt. In een omgeving waarbij de klantwens- en behoefte aan verandering onderhevig is, zal je als servicegerichte organisatie continu moeten streven naar een optimale dienstverlening. 

 

HR

HR Manager, Natalia van Schie
“Onze medewerkers zijn de sleutel tot succes”
Het succes van de organisatie wordt bepaald door de kwaliteit van haar medewerkers. De juiste persoon op de juiste plek, een goede onderlinge samenwerking en betrokkenheid vinden wij van groot belang, om een bijdrage te leveren aan de organisatie voor het beste resultaat. Dit doen wij door een brug te slaan tussen de organisatiedoelstellingen en de medewerkers doelstellingen en hier met een proactief HRM-beleid aan bij te dragen.
 

 

IT

IT Manager, Ronald Hoogland:
"Iedereen een goed gevoel bezorgen is waar wij dagelijks onze focus op hebben."

 

 Zowel voor de ontwikkeling van onze websites maar ook de interne systemen werken we dagelijks om een zo optimaal mogelijke gebruikerservaring te realiseren.

 

 

Logistiek

Manager Logistiek, Stef Essing:
Ons doel is dat de klant erop kan rekenen dat alle bestellingen naar alle tevredenheid en op tijd geleverd worden"

Het logistieke team staat 6 dagen per week klaar om al uw geschenken zorgvuldig samen te stellen en te voorzien van uw persoonlijke boodschap. Het team zorgt ervoor dat het geschenk mooi wordt verpakt en verzendklaar wordt gemaakt zodat de ontvanger op het moment van ontvangst al blij wordt verrast.

 

 

Receptie

Namens de toppers van de receptie:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Dat willen wij dagelijks op onze bezoekers over brengen

Deze toppers van de receptie zijn dagelijks hét gezicht van Topgeschenken.nl. Zij ontvangen onze bezoekers met een lach en dragen de verantwoordelijkheid voor de orderverwerking van de cadeaubonnen. Bovendien, en zeker niet geheel onbelangrijk, hebben wij dagelijks een heerlijke lunch aan hen te danken!

 

Partnermanagement

"Wij zijn altijd op zoek naar een top samenwerking met de lokale ambachtelijke bloemisten en bakkers in Nederland en België."

Het accountmanagement team is het vangnet voor onze aangesloten bloemisten en bakkers. Ze staan de bloemisten en bakkers 5 dagen per week te woord voor vragen en laten de samenwerking zo soepel mogelijk verlopen. Daarnaast dragen zij zorg voor de landelijke dekking van alleen de beste partners, zodat wij als organisatie élke klant tevreden kunnen houden met een snelle service en bezorging zonder problemen!

 

 

Administratie

"Klanten, partners en leveranciers een goed gevoel bezorgen, daar werkt de administratie dagelijks aan."

Want als de administratie niet op orde is, kunnen wij als organisatie niet goed functioneren. Dit heeft invloed op onze klanten, partners én leveranciers! Dus heeft u vragen over uw factuur of betaling kunt u terecht bij onze administratie. Ons team staat voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.