De mensen achter Toptaarten.nl

Het team achter Topgeschenken.nl bestaat uit ruim 80 gedreven collega’s die dagelijks voor u en elkaar klaar staan. Wij hebben als gezamenlijk doel zo veel mogelijk mensen blij te kunnen maken met een cadeau! Of het nu gaat om een verjaardag, beterschap, geboorte of gewoon zomaar, Topgeschenken.nl heeft een mooi assortiment, geschikt voor iedere gelegenheid.
 


 


De directie


Algemeen directeur, Edwin van Arkel:
Het is prachtig om met ons team elke dag duizenden klanten te verrassen met geschenken!

De directie van Topgeschenken Nederland BV bestaat uit de broers Edwin en Robbert van Arkel. Edwin van Arkel (founder en algemeen directeur) heeft het bedrijf in 1999 opgericht en is destijds gestart als bloemist. Robbert is in 2015 toegetreden als operationeel directeur. Samen met het management team voeren zij de dagelijkse leiding over de circa 80 medewerkers.


 

 



Klantenservice


Teamleider klantenservice, Aletta Zwaal:
"De klant naar tevredenheid helpen, daar draait het om op de klantenservice. Elke klantcontact als positief ervaren, dat is een mooie beleving"

Voor vragen, problemen of advies kunt u 6 dagen per week terecht bij onze klantenservice, die u met veel plezier te woord staan. De klantenservice medewerkers zitten klaar om u snel en correct te helpen en te ondersteunen voor, tijdens en na uw bestelling. Ook over algemene en product gerelateerde vragen kunt u hier terecht.


 


sales


Sales 

Salesmanager binnendienst, Sander Kuijt
"Boodschappen bezorgen, dat is wat de doen! Jouw persoonlijke boodschap overbrengen bij lief & leed."

Jij wilt (namens jouw bedrijf) iemand iets zeggen; ‘bedankt’, ‘beterschap’, ‘gefeliciteerd’ of ‘gewoon zomaar’ omdat je zojuist een leuk telefoongesprek hebt gevoerd. Wij bezorgen diegene namens jou een goed gevoel. Dit doen we met een bloemetje, taart, fruitmand, fles wijn of champagne, een cadeaubon en nog veel meer geschenken. We combineren jouw wensen over de uitstraling en personalisatie samen met de administratieve wensen. Je hebt er geen omkijken meer naar, hoe prettig is dat? Van online bestelomgevingen voor alle (bevoegde) medewerkers tot en met maatwerkoplossingen voor honderden, of zelfs duizenden ontvangers van jouw persoonlijke boodschap. De afdeling sales van Topgeschenken staat voor je klaar! Neem contact op om te bespreken hoe we ook jouw ‘boodschappen’ mogen bezorgen.

 



Partnermanagement bloemisten & bakkers


Teamleider partnermanagement, Winston Panka:
"Wij zijn altijd op zoek naar een top samenwerking met de lokale ambachtelijke bloemisten en bakkers in Nederland en België."

Het accountmanagement team is het vangnet voor onze aangesloten bloemisten en bakkers. Ze staan de bloemisten en bakkers 5 dagen per week te woord voor vragen en laten de samenwerking zo soepel mogelijk verlopen. Daarnaast dragen zij zorg voor de landelijke dekking van alleen de beste partners, zodat wij als organisatie élke klant tevrede kunnen houden met een snelle service en bezorging zonder problemen!

 



Administratie


Financieel manager, Arwin Boom:
"Klanten, Partners en Leveranciers een goed gevoel bezorgen, daar werkt de administratie dagelijks aan​."

Want als de administratie niet op orde is, kunnen wij als organisatie niet goed functioneren. Dit geeft invloed op onze klanten, partners én leveranciers! Dus heeft u vragen over uw factuur of betaling kunt u terecht bij onze administratie. Ons team staat voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.

 


 








 


Marketing & Productontwikkeling

 

Marketeer, Marieke Overzier
“We verkopen geen product, we verkopen een invulling van de klantbehoefte.”
Een klant doorloopt een bepaalde reis, van behoefte aan een product of dienst tot aan de koop. In deze verschillende fases zichtbaar zijn via verschillende kanalen en invulling geven aan de behoefte op die er op dat moment is, is waar het voor marketing allemaal om draait. We optimaliseren dit proces door onze klanten telkens beter te leren kennen en aan te sluiten bij wat voor hen belangrijk is.

Productontwikkeling, Nienke Donselaar 
“Soms word je wakker met een hoofd vol ideeën”
De afdeling product ontwikkeling is continu bezig met ‘het bezorgen van een goed gevoel.’ We willen de klant verrassen met een kwalitatief hoogwaardig assortiment. We stellen het assortiment samen aan de hand van de klantbehoeften en volgen de laatste trends op het gebied van design. Het ontstaan van een idee tot het ‘live’ gaan op de website is een levendig proces dat wij begeleiden van A tot Z.
 



 
























 


Productbeheer


Inkoop, Silvana Koppe:
"Van fruit, bier en beautypakketten tot en met kantoormeubilair en transport’ naar onze bloemisten". 
Alle externe producten en diensten worden door de afdeling Inkoop verzorgt. Nadat het creatieve proces is afgerond komt de afdeling inkoop in beeld. We kijken naar de beste leverancier voor de inkoopbehoefte en sluiten hiermee een overeenkomst voor het liefst een lange periode. Alles staat in het teken van topkwaliteit en topbeleving! 

Productbeheer, Danny Felthuis:
"Punctualiteit en ‘data crunching’ zijn de kernbegrippen".
De technische kant van inkoop wordt uitgevoerd en beheerd door de afdeling Productbeheer. Alle producten die op één van de Topgeschenken websites wordt verkocht is door de handen gegaan van Productbeheer. Niet alleen het aanmaken van producten maar ook een gedeelte voorraadbeheer zijn de hoofdtaken van deze afdeling. Productbeheer is een onmisbare schakel tussen inkoop, productontwikkeling en logistiek.

Bedrijfsvoering, Ruben Gimpel: 
"Waar moeten we leren en groeien, zodat we onze processen kunnen verbeteren, waarmee we onze klanten tevreden kunnen stellen en onze doelstellingen kunnen behalen".
Dit is in essentie waar de afdeling Bedrijfsvoering zich mee bezighoudt. In een omgeving waarbij de klantwens- en behoefte aan verandering onderhevig is, zal je als servicegerichte organisatie continu moeten streven naar een optimale dienstverlening. 

 

 


 


 








 

 

 

 


HR


HR Adviseur, Natalia van Schie
“Onze medewerkers zijn de sleutel tot succes”
Het succes van de organisatie wordt bepaald door de kwaliteit van haar medewerkers. De juiste persoon op de juiste plek, een goede onderlinge samenwerking en betrokkenheid vinden wij van groot belang, om een bijdrage te leveren aan de organisatie voor het beste resultaat. Dit doen wij door een brug te slaan tussen de organisatiedoelstellingen en de medewerkers doelstellingen en hier met een proactief HRM-beleid aan bij te dragen.

 

 

 








 

 

 

 

 


IT



Teamleider IT, Mathijs Jansen
"Iedereen een goed gevoel bezorgen is waar wij dagelijks onze focus op hebben."
 
Zowel voor de ontwikkeling van onze websites maar ook de interne systemen werken we dagelijks om een zo optimaal mogelijke gebruikerservaring te realiseren. 

 

 

 


 


 



Logistiek


Teamleider Logistiek, Marcel van den Ancker:
Ons doel is dat de klant erop kan rekenen dat alle bestellingen naar alle tevredenheid en op tijd geleverd worden"

Het logistieke team staat 6 dagen per week klaar om al uw geschenken zorgvuldig samen te stellen en te voorzien van uw persoonlijke boodschap. Het team zorgt ervoor dat het geschenk mooi wordt verpakt en verzendklaar wordt gemaakt zodat de ontvanger op het moment van ontvangst al blij wordt verrast.



 



Receptie


Namens de toppers van de receptie:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Dat willen wij dagelijks op onze bezoekers over brengen

Deze toppers van de receptie zijn dagelijks hét gezicht van Topgeschenken.nl. Zij ontvangen onze bezoekers met een lach en dragen de verantwoordelijkheid voor de orderverwerking van de cadeaubonnen. Bovendien, en zeker niet geheel onbelangrijk, hebben wij dagelijks een heerlijke lunch aan hen te danken!