Contact met onze klantenservice
Heb je een vraag? Meestal tref je het antwoord op deze pagina.
Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met ons klantenservice team
De meest gestelde vragen:
- Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
- Wij streven ernaar om vóór 13:00 uur te bezorgen. Is er onverhoopt niemand thuis om de taart in ontvangst te nemen, dan zal de bezorger het bij een van de buren proberen. Mocht dit ook niet lukken dan neemt de bezorger de taart mee terug naar de bakkerij en vragen we je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice om een nieuw bezorgmoment af te stemmen. Tip: Vul bij het bestellen het telefoonnummer van de ontvanger in. Zo kan de bezorger contact opnemen met de ontvanger om de bestelling in één keer te bezorgen.
- Kan ik nog voor levering vandaag bestellen?
- Wanneer je jouw bestelling op een werkdag voor 17.00 uur bestelt, wordt deze de volgende dag al geleverd! Natuurlijk kan je ook een latere bezorgdatum kiezen. Levering op dezelfde dag is helaas nog niet mogelijk.
- Hoe kan ik betalen?
- iDEAL: alle Nederlandse banken
Creditcard: MasterCard, VISA en Amex
Paypal
Bancontact: Populairste betaalmethode in België voor veilige online betalingen
Riverty: achteraf op rekening
Op rekening (na goedkeuring van je aanvraag): zakelijk via een factuur
​Cadeaubon/giftcards: YourGift Cadeaukaart, Toptaarten.nl giftcard, Topgeschenken.nl giftcard - Hoe gebruik in mijn voucher of kortingcode?
- In stap 3 van het bestelproces vind je de knop "voucher toevoegen". Hier kan je de code invullen en deze wordt direct verrekend in je winkelmandje.
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Op deze pagina geven wij je uitleg
- Hoe kan ik mijn account wijzigen?
- Momenteel is het niet mogelijk om zelf wijzigingen door te voeren in je account. Onze klantenservice staat klaar om je hierbij te helpen. Stuur ons een e-mail met je huidige gegevens en de gewenste aanpassing. Telefonisch kunnen wij geen aanpassingen doorvoeren.
Kies de categorie waar je vraag over gaat:
Bestellen
- Kan ik nog voor levering vandaag bestellen?
- Wanneer je jouw bestelling op een werkdag voor 17.00 uur bestelt, wordt deze de volgende dag al geleverd! Natuurlijk kan je een latere bezorgdatum kiezen. Levering op dezelfde dag is helaas nog niet mogelijk.
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Op deze pagina geven wij je uitleg
- Kan ik telefonisch bestellen?
- Omdat je ook direct een online betaling doet tijdens jouw bestelling is het niet mogelijk om de bestelling telefonisch aan ons door te geven.
- Blijf ik anoniem?
- Ja. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die jij op het kaartje zet of de afbeelding die je kiest voor de taart. Niet jouw naam en adresgegevens. Jouw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger van de taart.
- Krijg ik een bevestiging?
- Ja. Zodra je jouw bestelling hebt verzonden, krijg je direct een automatische emailbevestiging van ons. Hierin kun je de bestelling nakijken.
- Kan ik een uiterlijke levertijd opgeven?
- Wij streven ernaar om jouw bestelling vóór 13:00 uur te bezorgen. Onze bezorgers werken met een strakke logistieke planning voor een zo laag mogelijke uitstoot. Om die reden is het niet mogelijk om een voorkeurstijd aan te geven. Heb je een vraag over de bezorgtijd? Neem contact op met onze klantenservice.
Bezorgen
- Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
- Wij streven ernaar om vóór 13:00 uur te bezorgen.
- Wat als de ontvanger niet thuis is?
- Is er onverhoopt niemand thuis om de taart in ontvangst te nemen, dan zal de bezorger het bij een van de buren proberen. Mocht dit ook niet lukken dan neemt de bezorger de taart mee terug naar de bakkerij en vragen we je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice om een nieuw bezorgmoment af te stemmen. Tip: Vul bij het bestellen het telefoonnummer van de ontvanger in. Zo kan de bezorger contact opnemen met de ontvanger om de bestelling in één keer te bezorgen.
- Wat zijn de bezorgkosten?
- De bezorgkosten voor heel Nederland zijn € 5.95 per adres ongeacht het aantal taarten.
- Waar zie ik de bezorgstatus?
- Op dit moment is het nog niet mogelijk om je bestelling live te volgen. Mocht je vragen hebben over de bezorgstatus van je bestelling neem dan contact op met onze klantenservice. Je bereikt onze klantenservice het snelst via de live chatfunctie op de website.
- Bezorgen jullie in het buitenland?
- Wij werken enkel met onze eigen ambachtelijke bakker in Nederland, waardoor levering in het buitenland niet mogelijk is.
- Op welke dagen bezorgen jullie?
- Wij bezorgen 6 dagen per week, van maandag t/m zaterdag.
- Kan ik bezorgen in een ziekenhuis, hotel of camping?
- Ja, dat kan. Het is wel belangrijk om zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam, standplaats etc. op te geven. Ook een mobiel telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bestelling op de juiste plaats te krijgen.
Wijzigen en anuleren
- Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
- Je bestelling wijzigen is geen probeem, mits je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Je bestelling annuleren is geen probeem, mits je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
- Hoe kan ik mijn account wijzigen?
- Momenteel is het niet mogelijk om zelf wijzigingen door te voeren in je account. Onze klantenservice staat klaar om je hierbij te helpen. Stuur ons een e-mail met je huidige gegevens en de gewenste aanpassing. Telefonisch kunnen wij geen aanpassingen doorvoeren.
Betalen en vouchers
- Hoe kan ik betalen?
- iDEAL: alle Nederlandse banken
Creditcard: MasterCard, VISA en Amex
Paypal
Bancontact: Populairste betaalmethode in België voor veilige online betalingen
Riverty: achteraf op rekening
Op rekening (na goedkeuring van je aanvraag): zakelijk via een factuur
Cadeaubon/giftcards: YourGift Cadeaukaart, Toptaarten.nl giftcard, Topgeschenken.nl giftcard - Hoe gebruik in mijn voucher of kortingcode?
- In stap 3 van het bestelproces vind je de knop "voucher toevoegen". Hier kan je de code invullen en deze wordt direct verrekend in je winkelmandje.
- Hoe betaal ik met een cadeaubon of giftcard?
- Een cadeaubon (giftcard) is een betaalmiddel en kun je herkennen aan het lange nummer (13 tot 19 cijfers) en een bijbehorende kras-of pin code. Bij het afronden van de bestelling kies je bij de betaalmethode jouw type Cadeaubon.
- Wat als ik niet genoeg saldo heb op mijn Cadeaubon of giftcard?
- Als er een tekort aan saldo op de giftcard staat, kun je het restant via een andere betaalmethode voldoen. Je krijgt hier automatisch de mogelijkheid voor. Betaal je het restant niet, dan wordt je bestelling automatisch geannuleerd en wordt het saldo binnen 2 uur weer teruggestort op jouw cadeaubon.
- Wat is het verschil tussen een voucher en cadeaubon?
- Een vouchercode geeft een korting op jouw bestelling. Deze vul je al in tijdens het bestellen. Een cadeaubon (giftcard) is een betaalmiddel, deze gebruik je pas aan het eind van de bestelling om mee te betalen.
- Kan ik meerdere vouchers of cadeaubonnen gebruiken?
- Je kunt maximaal 1 voucher (kortingsbon) per bestelling gebruiken. Cadeaubonnen (giftcards) zijn een betaalmiddel. Hier kan je er meerdere van gebruiken tijdens het betaalproces.
- Kan ik veilig betalen?
- Als je een bestelling gaat afrekenen vindt dit altijd in een beveiligde omgeving plaats via onze betaalprovider. Je kunt dus met een gerust hart veilig afrekenen.
- Kan ik achteraf betalen?
- Ja, je kunt zowel als particulier (via Riverty) als zakelijk (op rekening, na goedkeuring van je aanvraag) achteraf betalen. Je krijgt dan nadat jouw bestelling is bezorgd een betaalverzoek (een rekening) per email.
Zakelijk
- Wat zijn de voordelen van een zakelijk account?
- Supersnel in enkele klikken een bestelling plaatsen, meerdere gebruikers, één verzamelfactuur van al je bestellingen en geen minimale bestelaantallen!
- Hoe bestel ik zakelijk?
- Maak in enkele stappen een zakelijk account aan. Direct daarna kun je al bestellen.
- Kan ik op rekening bestellen?
- Wanneer er een zakelijk account is aangemaakt krijg je de mogelijkheid om, na goedkeuring van je aanvraag, op rekening te bestellen.
- Ik wil een groot aantal bestellen, hoe vraag ik een offerte aan?
- Gebruik hiervoor ons offerteformulier.
- Koppelen jullie met inkoopsystemen?
- Jazeker! Bekijk de mogelijkheden voor een koppeling.
Service en garantie
- Hoe werkt jullie garantie?
- Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat wij als verkoper instaan voor de kwaliteit voor onze producten. Producten moeten namelijk beantwoorden aan de redelijke verwachting die u hiervan als klant mag hebben.
- Hoe dien ik een klacht in?
- Dagelijks verwerken wij met uiterste zorg duizenden bestellingen. Desondanks gaat er ook bij ons wel eens iets mis. Is er iets misgegaan met jouw bestelling? Wat ontzettend vervelend, we lossen het graag met je op! Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via de live chatfunctie op onze website (snelst), het contactformulier, per telefoon of per e-mail via [email protected]. Je krijgt van ons binnen 24 uur (exclusief zon-en feestdagen) na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
- Retourneren en herroepingsrecht
- Op gebak is het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid van deze producten. Op alle overige artikelen is het herroepingsrecht wel van toepassing. Dit wil zeggen dat je jouw ontvangen producten zonder opgaaf van reden retour mag sturen. Je dient dit wel binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen kenbaar te maken bij onze klantenservice. Vervolgens heb je 14 dagen tijd om de producten retour te sturen. Je kunt ook zonder voorafgaande mededeling binnen 14 dagen na ontvangst jouw producten terugsturen zolang je daarbij maar een mededeling voegt waaruit je wenst tot herroeping blijkt. Doe dit alsjeblieft zoveel mogelijk in de originele verpakking aan de afzender die op de verpakking aangegeven staat. Je ontvangt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, het door jou betaalde bedrag inclusief standaard bezorgkosten voor de heenzending terug op jouw rekening. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zo'n terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of wanneer je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De kosten voor het terugsturen van de goederen zijn voor eigen rekening. Als blijkt dat je de producten hebt beschadigd kunnen er kosten in rekening gebracht worden.
Retouradres:
Topgeschenken Nederland BV
Noorderdreef 60
2153LL Nieuw-VennepU kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
- Aan:
[ naam ondernemer]
[ geografisch adres ondernemer]
[ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]
[ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]
- Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]* de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]* de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*, herroep/herroepen*- Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
- [Naam consumenten(en)]
- [Adres consument(en)]
- [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
- [Datum]
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.
Privacy en overig
- Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?
- Wij bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die rechtstreeks door jou worden opgegeven, in het kader van de door jou gevraagde dienst, of waarvan bij opgave duidelijk is dat ze aan ons worden verstrekt om te verwerken. Lees alles over jouw privacy in onze Privacyverklaring.
- Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?
- Wij zijn ISO 27001 (Informatie veiligheid) gecertificeerd.
- Kan ik mijn gegevens inzien of laten verwijderen?
- Voor vragen over ons privacybeleid of vragen omtrent inzage en wijzigingen in (of verwijdering van) jouw persoonsgegevens kun je ten allen tijden contact met ons opnemen via onderstaande gegevens. Mail hiervoor naar [email protected]. Bekijk ook onze privacyverklaring.
- Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?
- Topgeschenken Nederland BV
Noorderdreef 60
2153LL Nieuw-Vennep
Email: [email protected]
KvK: 34108906
Btw: NL818503051B01 - Werken bij Toptaarten?
- Ons actuele vacature aanbod kun je hier vinden: https://werkenbij.topgeschenken.nl/
Onze gegevens:
Topgeschenken Nederland B.V.
Noorderdreef 60
2153LL Nieuw-Vennep
KvK: 34108906
Btw: NL818503051B01
Je kunt ons op de volgende manieren bereiken:
|
|
|
|
|
|