Actuele bezorginformatie omtrent het Coronavirus

Het coronavirus raakt ons allemaal en daardoor verandert er veel om ons heen. Massaal worden er geschenken gestuurd om de ander een hart onder de riem te steken. We blijven daarom taarten en gebak bezorgen. De lokale bakkers gaan naar buiten, zodat jij binnen kunt blijven. Local heroes noemen wij ze. Zij doen elke dag hun uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te maken en bezorgen, volgens de richtlijnen van het RIVM.

Wat is de levertijd van de taarten?

Normaal gesproken streven wij er naar om vóór 10 uur te bezorgen. Helaas merken wij dat dit momenteel niet lukt, waarvoor onze excuses. Heb je een bepaalde dag een taart nodig? Zorg dan dat je deze de dag voorgaand al in huis hebt. Helaas is het momenteel niet mogelijk levertijden aan te geven.


In 95% van de gevallen wordt de aangegeven bezorgdag gehaald. In verband met het Coronavirus kan het zijn de bestelling met 1 dag vertraagt. 

 

Hoe weet ik waar mijn bestelling is?

Wij werken met lokale bakkers. De bezorgstatus van je bestelling is hierdoor helaas niet online zichtbaar.

Waar kan je terecht met een klacht?

Er is een verviervoudiging van orders, het verviervoudigen van onze bakkers en eigen personeel is simpelweg onmogelijk. Heb je een klacht? Stuur dan een mail aan [email protected]. De verwerkingstijd van mails is momenteel 1 tot 4 werkdagen. Help ons mee het werkbaar te houden door één mail per onderwerp te sturen. Het sturen van meerdere mails vertraagt de klantenservice in de verwerking van andere mails. Help hiermee om niet alleen voor jezelf, maar ook voor anderen het mogelijk te houden om een taart te laten bezorgen.

Telefonische bereikbaarheid

Door het coronavirus zijn wij genoodzaakt in shifts te werken, waardoor de wachttijd hoger is dan je van ons gewend bent. Waar mogelijk adviseren wij te mailen in plaats van bellen en vertrouwen op je begrip.

Hoe kan ik helpen om het werkbaar te houden?

  • Wees geduldig. Het kan zijn dat je een klacht of vraag hebt over een bestelling. Stuur dan een mail naar [email protected] onder vermelding van het ordernummer. De klantenservice pakt je klacht z.s.m. op, maar de wachttijd kan langer duren dan je van ons gewend bent.

  • Beperk je tot één mail. Momenteel is er een verwerkingstijd van 1 tot 4 werkdagen op e-mail. Helaas gebeurt het dat er meerdere mails worden gestuurd over één onderwerp. Het sturen van meer mails zorgt voor meer tijdsinvestering over één onderwerp voor één klant, waardoor andere klanten langer op hun antwoord moeten wachten.

  • Hou het sociaal op social. Uiteraard begrijpen we dat het teleurstellend is als we niet kunnen voldoen aan verwachtingen. Toch vragen we begrip voor de medewerkers van onze klantenservice die zich voor de volle 100% inzetten om alle berichten zo snel en goed mogelijk af te handelen.