Veelgestelde vragen

Hoe snel kunnen jullie bezorgen?

Bestellingen op Toptaarten.nl worden bezorgd van maandag tot en met zaterdag en deze worden uitgevoerd door een lokale bakker. Wanneer u uw bestelling op een werkdag voor 17.00 uur bestelt, wordt deze de volgende dag al geleverd! Natuurlijk kunt u ook een latere bezorgdatum kiezen.

Hoe laat bezorgen jullie?

Wij streven ernaar om vóór 10:00 uur in de ochtend te bezorgen zodat er tijdens koffietijd al heerlijk genoten kan worden. Tenzij u met ons anders bent overeengekomen en dit van beide kanten bevestigd is.

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?

Indien de ontvanger niet thuis is bij aflevering, zijn er een aantal mogelijkheden die de bezorger kan ondernemen:

  • De bezorger neemt de bestelling mee terug en zal op een later moment een nieuwe bezorgpoging ondernemen.
  • De bezorger geeft de bestelling af bij één van de naastgelegen buren en laat een briefje achter bij de ontvanger.
  • De bezorger laat een briefje achter met het verzoek contact op te nemen met de lokale bakker voor een nieuwe afspraak.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten voor heel Nederland zijn € 5.95  per adres ongeacht het aantal taarten.

Zijn er verder nog bijkomende kosten?

Nee, die zijn er niet. Wij berekenen ook geen transactiekosten voor een online betaling via iDEAL, Creditcard, Cadeaubonnen of via uw PayPal account. Alleen wanneer u kiest voor de betaalwijze AfterPay, worden er € 0,79 administratiekosten in rekening gebracht. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Hoe plaats ik een bestelling?

Op deze pagina vindt u de informatie terug hoe u een bestelling kunt plaatsen.

Groot aantal?

Vraag voor een groot aantal een vrijblijvende offerte aan. 

Kan ik anoniem verzenden?

Ja dit kan. Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en worden nooit vrijgegeven aan derden, dus ook niet aan de ontvanger van uw bestelling. Wij werken volgens de wet op de privacy en gaan zeer zorgvuldig met uw gegevens om. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die u eventueel op een kaartje bij uw bestelling plaatst.

Ik wil meerdere bestellingen bestellen, betaal ik dan extra bezorgkosten?

U betaalt per adres slechts één keer bezorgkosten. Ongeacht het aantal bestellingen voor dit adres. Zijn het meerdere bestellingen, maar naar verschillende adressen, betaalt u per adres waar het geleverd dient te worden. Voor grotere aantallen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, zodra u uw bestelling correct heeft afgerond, ontvangt u direct een automatische e-mailbevestiging van ons met hierin het ordernummer vermeld van uw bestelling. Hier vindt u ook een overzicht van uw bestelling terug. Controleer uw bestelling goed, mocht er iets mis zijn, neem dan direct contact met ons op en houd uw ordernummer bij de hand.

Bezorgen jullie taart in het buitenland?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij werken enkel samen met Nederlandse lokale bakkers.

Bezorgen jullie ook in ziekenhuizen, hotels of campings?

Ja dit is mogelijk, maar geef alstublieft zoveel mogelijk informatie door. Denk hierbij aan een afdeling en/of kamernummer waar een patiënt op dat moment in het ziekenhuis ligt, of bijvoorbeeld een meisjesnaam van iemand. Vaak is een (mobiel) telefoonnummer van de ontvanger ook makkelijk om de bestelling op de juiste plaats te krijgen.

Herroepingsrecht

Bij taart, gebak en koeken is het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid van deze vers producten. Op overige artikelen is het herroepingsrecht wel van toepassing. Dit wil zeggen dat u de producten zonder opgaaf van reden, retour mag sturen. U dient wel binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen, dit kenbaar te maken bij onze klantenservice en dit binnen de 14 dagen retour te sturen. Gelieve dit zoveel mogelijk in de originele verpakking te versturen naar de afzender die op de verpakking vermeld staat. Nadat wij uw retour opdracht hebben ontvangen, ontvangt u binnen 14 dagen het door u betaalde bedrag inclusief bezorgkosten terug op uw betaalrekening. De kosten die gemaakt worden om het pakket retour te sturen, zijn voor eigen rekening. Als blijkt dat u de producten heeft beschadigd, zullen er hiervoor kosten in rekening gebracht worden.

Modelformulier voor herroeping (dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

a. Aan: [ naam ondernemer]
[ geografisch adres ondernemer]
[ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]
[ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]

b. Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,

herroept/herroepen*

c. Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
d. [Naam consumenten(en)]
e. [Adres consument(en)]
f. [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.